Vandringsdjuren

Vi tar gärna emot idéer om vad som kan bli bättre.

Re: Vandringsdjuren

Inläggav Banjo-Herren » tis 26 jun, 2012 12:39

Banjo-Herren skrev:Ja, det där ser ju helt sjukt ut. Dock vet jag inte hur just det felet ska rättas till... :?

Och här sitter jag och överdriver för mig själv....lite konstigt är vad det ser ut, inte mer än så. :)
Banjo-Herren begär ordet! - http://www.banjoherren.com
Banjo-Herren
Valberedningen

Inläggav Alexon » tis 26 jun, 2012 15:44

Gustaf skrev:Är vandringarna rätt i övrigt, förutom att de står dubbelt? För i så fall kan jag gå in i databasen och ta bort dubbletterna om ni vill.
jodå, det är jag övertygad om att de är. verkade stämma när jag bläddrade igenom matchresultaten.
Alex
Användarvisningsbild
Alexon

Inläggav henker » tis 26 jun, 2012 21:58

Tydligen så är jag husse åt gräsanden... Någon som vet var den håller hus?
henker
Valberedningen

Inläggav asvanteson » ons 27 jun, 2012 14:50

henker skrev:Tydligen så är jag husse åt gräsanden... Någon som vet var den håller hus?

Jag vet att den var fysiskt närvarande vid (TAK)TERRASS när jag vann och förlorade den. Jag såg aldrig till den vid BA(R)BECUE så gissningsvis finns den hos Daniel Domert.
asvanteson
Tävlingskommittén

Inläggav bloomsbury » mån 02 jul, 2012 21:54

Alexon skrev:
Gustaf skrev:Är vandringarna rätt i övrigt, förutom att de står dubbelt? För i så fall kan jag gå in i databasen och ta bort dubbletterna om ni vill.
jodå, det är jag övertygad om att de är. verkade stämma när jag bläddrade igenom matchresultaten.
Fixar du dubbleringarna, Gustaf, eller har du intermittent internet? Det vore bra om det blev gjort före Vänge på lördag... Jag kan backa loggarna och göra om dem om ingen annan tar tag i det. /Greger
bloomsbury
Ordlistekommittén

Föregående

Återgå till Synpunkter på den här sajten