Tjörn runt's Scrabble

Ort: Tjörn
Datum: 2024-08-17 till 2024-08-18
Arrangör: David Tiberg

Det är nu 1 spelare anmäld.
Anmäl dig eller skicka ett meddelande till arrangören:

Hitta fram: Adressen för turneringen är Kristians Väg 14.
Res dit kollektivt: från Göteborg, med Tjörn Express till Häggvalledamm, från Stenungsund, med lokalbuss 5 till sluthållplats. Därefter får man ta en liten promenad på ca 40 respektive 20 minuter.

Övernattning: Det går bra att komma fredag kväll och övernatta till söndag. På fredag vet jag dessutom att jag kan komma samtliga tillresta till mötes vid bussankomst och guida. Men GPS-positionen bör leda fram till rätt adress i alla fall för den som vill ansluta på lördagen.

Anmälningsavgift och förtäring: Anmälningsavgift all inclusive är 200 kronor. Då ingår två luncher och en middag. Vill man ha med sig egen mat och betala lite mindre så finns det mikro. För 80 kr ingår frukost och något till fikapauserna. 40 kronor tillkommer om det är första turneringen i Scrabble du spelar för i år.

Speltid: Vi spelar från cirka 9.00 till 18.00 på lördagen, sju ronder, tiderna är inklusive samling och allt, med 30 minuter per spelare och rond. På söndagen spelar vi fem ronder från cirka klockan 9.00 till 16.00.

Övrigt: Om någon skulle vilja veta så ligger närmsta handelsplats, med mataffär, pizzeria och bensinstation vid Häggvalledamm cirka 2,5 kilometer bort. Tjörn erbjuder säkert mycket sommartid men Stenungsund ligger också nära för den som bara kan bo på hotell.
Det går också bra att ansluta till Tjörn Runt"s med båt och lägga till vid vår pir. Kontaktuppgift till mig är: david.tiberg(snabel@)gmail.com.

Ovanstående är senast uppdaterat ( 2024-07-21 )

# Anmälda Rating Rankad
1. David Tiberg 103841