Grundmall för registering av tävling

Exempel på hur en text ska se ut för att bli godkänd av tävlingskommittén.

Hej och välkomna

Turnering spelas i ***

Upplägg:
Ordlista: Vi använder oss av Svenska Akademiens ordlista, fjortonde upplagan (SAOL 14). Det är de fetstilta orden som gäller. Ordlistan motsvarar ungefär Wordfeuds “strict”.

Anmälningsavgiften är 60 kr samt eventuellt medlemsavgift till förbundet. I anmälningsavgiften ingår, te, kaffe, mackor och något sött. Nya spelare behöver inte betala någon turneringsavgift utan bara medlemsavgift till förbundet (80kr). Nya spelare får en ny brickpåse att ta hem.

Antal ronder: Vi spelar 7 ronder och alla spelar alla ronder, förutom vid udda deltagarantal, då en person i varje rond har frirond.

Tidsschema:
Samling 08:45
Rond 1 09:00
Rond 2 10:10
Rond 3 11:20
LUNCH 12:20-13:40
Rond 4 13:40
Rond 5 14:50
Rond 6 16:00
Rond 7 17:10
klar senast 19:00

Örigt:
Lägg gärna till om det finns restauranger eller hotell i närområdet. Finns det gratis parkering eller kostar det? Är lokalen handikappanpassad?

Kontakta:

Använd gärna parentesen eller klamrar om @ är för att undvika skräppost

e-postadress

Undertecknad av arrangörernas namn