Forum

Notifications
Clear all

[Klistrad] Synpunkter på hemsidan

Sida 3 / 3

Lisa
Inlägg: 7
 Lisa
Moderator
(@lisa)
Medlem
Blev medlem: 6 år sedan

Undrar innan jag felsöker hos mig själv mest om andra har samma problem som jag – att hemsidan funkar fint i mobilen, men inte går att nå via datorn. (Mac, chrome, har just nu ingen annan webbläsare installerad).

Svara
2 Svar
Roland Olsson
Admin
(@blackrat)
Blev medlem: 5 år sedan

Webmaster
Inlägg: 55

@lisa Det funkar fint för mig från såväl dator (Windows/Mac) som mobilen (Android). Vad får du för fel när du försöker komma åt den via datorn?

Svara
Lisa
 Lisa
Moderator
(@lisa)
Blev medlem: 6 år sedan

Medlem
Inlägg: 7

@blackrat Ursäkta ett väldigt sent svar. Det visar sig att Safari på min dator (Mac) funkar utmärkt, medan Chrome (som jag använder för det allra mesta inte fungerar). Då står det bara och snurrar, tills det antingen – lite olika från gång till gång – står att webbplatsen tog för lång tid på sig att svara eller att en nätverksförändring upptäcktes. Detta är den enda hemsida som jag har liknande problem med. Har nu testat med även Firefox, och då fungerar det också bra.

(På mobilen fungerar både Safari och Chrome.)

Svara
Lisa
Inlägg: 7
 Lisa
Moderator
(@lisa)
Medlem
Blev medlem: 6 år sedan

Säkert väl känt – men undrar om det är möjligt att göra något åt att det här står att SM 2018 är den senaste turneringen. Är allt som står på samma sida gammalt? I så fall vore det kanske bättre med en statisk text om den dynamiska (?) inte fungerar.

Svara
2 Svar
Lisa
 Lisa
Moderator
(@lisa)
Blev medlem: 6 år sedan

Medlem
Inlägg: 7
Roland Olsson
Admin
(@blackrat)
Blev medlem: 5 år sedan

Webmaster
Inlägg: 55

@lisa Jag kan kolla lite på det där. Det borde inte vara alltför svårt att få tillbaka en dynamisk text där igen.

Svara
Lisa
Inlägg: 7
 Lisa
Moderator
(@lisa)
Medlem
Blev medlem: 6 år sedan

Vore toppen – tack!

Svara
Sida 3 / 3
Share: