Nationaldagsscrabble 2017

Ort: Nyköping
Datum: 2017-06-06
Arrangör: Maria Åslund

Det är nu 11 spelare anmälda.
Det går inte längre att anmäla sig.

Plats: Buskvägen 14, Nyköping
Tider: Samling 9.00 och start 9.30. Lunch efter rond 3.Senast 18.30 bör det vara prisutdelat och klart.
Anmälningsavgift: 100 kronor, gratis för debutanter. Har du inte spelat i år tillkommer förbundsavgiften på 60 kronor (halva priset för ungdomar under 18 år).
Kontaktuppgifter: 0155/29 00 78, aslund.maria(at)gmail.com

För tionde året i rad har jag nöjet att bjuda in till Nationaldagsscrabble i Nyköping. Traditionellt är det en trädgårdsturnering, men eftersom vår tomt just nu är delvis omgrävd kan det inte bli så mycket mys i grönskan, som det brukar. Det gör också att jag begränsar antalet deltagare till 12, eftersom vi kommer att spela inomhus.
Annars är det samma koncept som tidigare år. 7 ronder och möjlighet att delta i gemensam lunch till självkostnadspris. Mer information om lunchen kommer via mejl till dem som anmäler sig. Det finns naturligtvis också möjlighet att värma medhavt i mikron. Dessutom finns såväl en pizzeria som en ICA-butik på 1 respektive 1,3 km avstånd.
I anmälningsavgiften ingår fika, som står uppdukat under dagen.
Samåkning rekommenderas å det kraftfullaste. Det är tunnsått med avgångar med kollektivtrafik på en "röd dag".
Välkomna!

Ovanstående är senast uppdaterat ( 2017-05-28 )

# Anmälda Rating Rankad
1. Maria Åslund 100654