Västsvenska mästerskapen 2017

Datum: 2017-10-22
Arrangörer: Pia Mattsson
Roland Olsson

Då är det åter dags att kröna en västsvensk mästare!
Delta kan alla som är bosatta i Västra Götalands län eller Hallands län. Nya spelare är extravälkomna!

DATUM: SÖNdag 22/10

TID: Samling 9:50, lunchpaus efter tre ronder och hela turneringen inklusive prisutdelning beräknas vara klar senast 19:50. Det är inlagt ganska långa pauser mellan ronderna, eftersom det brukar behövas då vi har endast en toalett.

PLATS: Hemma hos Roland och Pia på Kroklyckan 24 i Sävedalen, ca 7 km från Göteborgs centrum.

MAX DELTAGARANTAL: 14

ORDLISTA: SAOL14

DELTAGARAVGIFT: Turneringen kostar 80 kronor + medlemsavgift 60 kr om man inte tävlat under 2017 (30 kr för personer födda 1999 eller senare). Om det är din allra första turnering, bjuder förbundet på deltagaravgiften och du betalar enbart medlemsavgiften.

I deltagaravgiften ingår fika bestående av kaffe, te, saft, mackor och något sött.

LUNCH: Lunch finns inte på promenadavstånd men det brukar lösa sig med biltransport ner till Vallhamra Torg (ca 2 km). Det går också bra att ta med egen mat och mikra hemma hos oss.

TA SIG TILL KROKLYCKAN: Bussen Svart Express från Centralstationen läge J kl. 9.20. Stig av på hållplats Soldatheden. Observera att det är en flerzonsresa då Sävedalen ligger i Partille. Från hållplatsen är det under 10 minuters promenad, men nästan enbart uppåt. Om någon har svårt för det, är det bara att hojta till så ordnar vi skjuts.

För bilburna med GPS som inte hittar Kroklyckan som adress, skriv Sörlyckan istället och sväng av till höger strax före. Parkering finns i området genast till vänster. Det är tillåtet att parkera där som gäst, trots att skylten säger att den endast är för boende.

Kontaktuppgifter: Roland 072-2525 520 eller roland.olsson (at) gmail.com

Välkomna!

önskar Roland och Pia

Ovanstående är senast uppdaterat ( 2017-09-14 )