Göteborg Open 2019

Datum: 2019-03-23 till 2019-03-24
Arrangörer: Pia Mattsson
Roland Olsson

Det är nu 6 spelare anmälda.
Anmäl dig eller skicka ett meddelande till arrangören:

Tid: 23-24 mars 2019. Lördag: spelstart 9:30, vi spelar sju ronder och är klara för dagen 19:00. Söndag: spelstart 9:00 och prisutdelningen är klar 16:20.

Plats: Lilla Kyrkogatan 3, Göteborg. Andra våningen, det står Entiros på dörren. Hiss finns.

Deltagaravgift: 100 kronor. I priset ingår fika (kaffe, te, smörgås och något sött) båda dagarna. Den som spelar sin allra första turnering blir bjuden på deltagaravgiften av Scrabbleförbundet och får dessutom en brickpåse.

Medlemsavgift: För den som inte spelat någon turnering tidigare under 2019 tillkommer medlemsavgift till förbundet, 60 kr. Spelare som fyller högst 18 år under året betalar endast 30 kr.

Lunch: Vi tar lunch efter tre ronder, både lördag och söndag. Det finns ett stort antal restauranger, caféer och barer i närheten. Mikro finns i spellokalen för den som vill värma medhavd mat.

Vägbeskrivning: Spellokalen ligger centralt så kommunikationerna är därmed också mycket goda. Till centralstationen är det 750 m, ca 10-15 minuters promenad. Närmaste buss- och spårvagnshållplats är Domkyrkan (ca 100 m). Det är också nära till hållplatserna Brunnsparken och Stenpiren. För den som kommer med bil så är det billigaste P-huset i närheten Pedagogen (21 kr/h). Det finns också gatuparkering i området (på de flesta ställen gäller 30 kr/h lördagar och 2 kr/h söndagar)

Har du några frågor så kontakta Roland på +46 72 25 25 520 eller på mejl roland.olsson(snabel-a)gmail.com

Hälsningar
Roland och Pia