HÖSTLUFT

Datum: 2018-10-13
Arrangörer: Pia Mattsson
Roland Olsson

Det är nu 7 spelare anmälda.
Det går inte längre att anmäla sig.

Välkomna på en höstlig sjuronders turnering hemma hos oss på Kroklyckan 24 i Sävedalen.

Samling 9:50, lunchpaus efter tre ronder och hela turneringen inklusive prisutdelning beräknas vara klar 19:45. Det är ganska mycket luft inlagt i schemat eftersom det brukar behövas då vi har bara en toalett.

Deltagaravgift: 100 kronor + medlemsavgift 60 kr om man inte tävlat under 2018 (30 kr för spelare födda 2000 eller senare).
Om det är din allra första turnering, bjuder förbundet på deltagaravgiften och du betalar enbart medlemsavgiften. Nya spelare är alltid extra välkomna!

I deltagaravgiften ingår såväl fika som lunch. Fikat består av kaffe, te, saft, mackor och något sött. Lunchen blir en matig salladsbuffé med bl.a. pasta, kyckling och ägg. Det går bra att ta med egen matlåda om man hellre vill det men meddela då i förväg så det blir rätt med mängden mat på buffén.

Hitta hit: Bussen Svart Express från Centralstationen läge J kl. 9.20. Stig av på hållplats Soldatheden. Observera att det är en flerzonsresa då Sävedalen ligger i Partille. Från hållplatsen är det under 10 minuters promenad, men nästan enbart uppåt. Om någon har svårt för det, är det bara att hojta till så ordnar vi skjuts.

OBS Det är tillåtet att ställa sig på områdets parkering trots att skylten säger att den endast är för boende.

Kontaktuppgifter: Pia 076-3197 381 eller pia.maria.mattsson(at)gmail.com

Varmt välkomna!

önskar Pia och Roland

Ovanstående är senast uppdaterat ( 2018-09-05 )