KÄRLEKS(ÖRT)

Ort: Göteborg
Datum: 2024-09-28
Arrangör: Anders Apoy

Anmäl dig eller skicka ett meddelande till arrangören:

Välkommen hem till mig på lite Scrabble

Adressen är Rödvedsgatan 8. Du tar 17-bussen från exempelvis Centralen till Östra sjukhuset och kliver av på hållplatsen Studiegången. Fortsätt gåendes på Törvedsgatan och i tredje korsningen girar du höger och då är du plötsligt på Rödvedsgatan. Om du istället kommer med bil så kan du parkera fritt på gatan utanför.

Sju ronder och varje spelare har 30 minuters betänketid per rond. Som ordlista använder vi Saol 14, vilket är ungefär som \"strict\" i Wordfeud.

Vi samlas klockan 09:30 och börjar spela klockan 10:00. Lunch efter tre ronder. Det finns både mikro och ugn i huset för den som har egen mat men även pizzeria och thai i närheten. Vi bör vara klara vi halv sju och därefter blir det after word för alla som orkar.

Anmälningsavgift är 50 kronor, plus 40 kronor om det är årets första turnering. Det kommer att finnas lite fika och drycker och ett pris till den som lägger det mest kärleksfulla ordet.
För nya spelare står förbundet för deltagaravgiften och de får med sig en brickpåse hem.

Du når mig på 0700-825545 eller anders.apoy(at)gmail.com

Ovanstående är senast uppdaterat ( 2024-09-08 )

1. Sonny Apoy 104038
2. Åke Qvarfordt 104039