Forum

Notifications
Clear all

[Klistrad] Synpunkter på hemsidan

Sida 2 / 3

Greger Nässén
Inlägg: 23
Moderator
(@rangerpassenger)
Medlem
Blev medlem: 5 år sedan

Halloj! Jag ville rätta ett skrivfel i mitt inlägg om engelsk träning idag. När jag klickar på ikonen Redigera under inlägget ser jag roterande punkter uppe till höger på skärmen ovanför texten "Arbetar". Visserligen är min dator rätt skruttig och seg, men det händer ingenting mer än så. Nåt problem nånstans? Måste mitt inlägg godkännas innan jag kan redigera? Mvh Greger

Svara
Tommy Vaske
Inlägg: 1
(@ortoklas)
New Member
Blev medlem: 5 år sedan

Upptäckte vad som torde vara en liten bugg i anmälningslistorna på turnering (i detta fall den i Gnesta, har redan glömt vad den heter...): Rankingen verkar inte räknas ut som den ska för ev reserver, utan där står rating med två decimaler i stället.

Svara
Mimikryp
Inlägg: 42
(@mimikryp)
Eminent Member
Blev medlem: 5 år sedan

Jag har letat och letat men hittar inte protokoll att skriva ut, typ standardmallen. Jag har letat under alla flikar och under alla tänkbara underkategorier. Jag tycker att det känns mest logiskt att ha det under "ABC för arrangörer", men icke. Där hittade jag dock en lite märklig formulering "... förbundets brickpåsarna finns i Solna ...". Rätta gärna det lilla grammatikfelet. 🙂

Svara
Roland Olsson
Inlägg: 52
Admin
(@blackrat)
Webmaster
Blev medlem: 5 år sedan

För er information så har jag åtgärdat problemet med redigering av inlägg i forum. Detta skall fungera från och med nu.

/Roland

Svara
Daniel Pettersson
Inlägg: 6
(@dplz)
Active Member
Blev medlem: 5 år sedan

Glöm inte rensa bort alla bot-konton som skapas i forumet...

Svara
Sida 2 / 3
Share: