Notifications

(@anna-andersson)
Member Ordförande
Blev medlem: 6 år sedan

Under hösten har vi letat efter ny lokal att träningsspela i. Jag kontaktade The Flying Horse som mer än gärna ville att vi kom och spelade. Jag har föreslagit att vi ses jämna veckor på onsdagar och ojämna veckor på tisdagar. Detta för att det var jämnt skägg mellan vilka som kunde onsdagar och/eller tisdagar så förhoppningsvis så når vi ut till extra mycket Scrabblare på detta vis. Vill du spela skriv gärna här i forumet eller i tråden Scrabble i Stockholm på Facebook.

Vill du gå dit och spela andra dagar så gick det bra. Lisa och Emma testade både ölen och maten och var nöjda men vi har inget krav på att handla något.

Vill du spela så behöver du ha med dig utrustning och med utrustning menas, bräde, klocka, brickställ, pennor och protokoll. Saknar du utrustning så hör av dig så fixar vi det.

Igår var vi fem personer som dök upp på "The Flying Horse" på Odengatan 44 i Stockholm, Roland, Lisa, Emma, Gunnar och jag hade trevligt och vi hoppas få dit fler Scrabblare framöver.

Jag passar på att notera de två första matcherna som spelades.

Lisa Blohm - Gunnar Andersson

321-344 Gunnar lade oSTADIG 61

Anna Andersson - Emma Ekman

381 - 324 Anna lade SLÄNTRA 61

När jag och Gunnar gick satt Roland, Lisa och Emma kvar och spelade.

Topic Tags